torsdag 5. november 2009

Fattighusbloggen har jubileum

..... og det blir feiret med en aldri så liten konkurranse. Gratulerer med dagen Marie, og håper at du vil fortsette å blogge leeeeenge ennå. Det har faktisk vært over 41.000 besøkende der siden den ble opprettet tidlig i 2008. Her kan du selv ta en titt på de første innleggene fra "Livet i Fattighuset" dersom du ikke allerede har vært innom denne bloggen.

Ettersom konkurransen går ut på å legge inn en link til bloggen og i tillegg benytte et bilde av premien, så er altså premien disse fine, røde julelysestakene. Håper at jeg er så heldig at jeg blir trukket ut.

.... og siden jeg er i dette konkurransehjørnet så kan jeg jo nevne at jeg var så heldig å bli en av tre vinnere i Holmestrand Museumsquiz. Premien var en flott bok om Sjøfartsbyen Holmestrand. Dette var jo gøy, og tusen takk. Gleder meg til å lese i den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar