tirsdag 1. mars 2011

Gratulerer med dagen Arild !


Idag vil jeg benytte anledningen til å gratulere min sønn Arild med dagen. Han fyller altså 38 år i dag, og sitter med bøkene sine og leser til "gull" tror jeg. Han er iallfall meget ivrig med oppgaven sin. Det skal ikke stå på innsatsen når det gjelde Masteroppgaven, det kan jeg skrive under på. Jeg er iallfall imponert over hva du får til. Tvi tvi Arild. Det blir nok flere tøffe lesedager framover, men dette fikser du.

Dessuten er han flink til å bruke av seg selv på både sambo og deres 2 barn med forskjellige aktiviteter både sommer og vinter. Planlegging er også en stor del av Arilds hverdag. Nå først blir det navnefest for Sverre, og senere på sommeren er det visstnok også store ting på gang. Gleder oss og lykke til med dine prosjekter Arild. Gratulerer med dagen idag !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar